Militarne Podróże
Forum Strony Militarne Podróże
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Militarne Podróże Strona Główna
->
Polish Aircraft preserved outside Poland
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Organizacyjno-Techniczne
----------------
Sprawy techniczne
Poznajmy się
Nowości na Stronie
Militarne Zabytki
----------------
Muzea w Polsce
Artyleria
Muzea zagranicą
Zamki w Polsce
Pojazdy pancerne
Zamki zagranicą
Samoloty i śmigłowce
Bunkry w Polsce
Pozostałe
Bunkry zagranicą
Marynarka Wojenna
Pomniki
Prywatne kolekcje
Polonica
Usunięte/Zaginione
Źródła informacji
----------------
Linki
Literatura, film i publicystyka
English Section
----------------
Aircraft preserved in Poland
Polish Aircraft preserved outside Poland
Pozostałe
----------------
Hyde Park
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rola
Wysłany: Pią 2:35, 03 Lut 2012
Temat postu: Orlik II (ex SP-1373) sailplane in USA
I hope gliders count here as well?
Pre-war built
Orlik II, SP-1373
. On display at the 1939/1940 New York World's Fair (Polish Pavilion). Taken by USAAF in 1942, designated as
XTG-7
. Went through few private users after the war (sold last time? in May 2003 to Dale A. Busque from Andover, Connecticut, USA), broke an international altitude record in 1948, last? civil registration
N23727
. Last time seen flying in 1995?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin